Colora keynote op “The Power of smiling”, 20 november in SBM Gent

Franchising Belgium is partner van “The power of smiling”, een event om de kracht van klantentevredenheid in de retailwereld in de schijnwerpers te zetten. De organisator is SBM, gespecialiseerd in bedrijfsopleidingen, coaching en advies.

Veel organisaties gaan de dag van vandaag voor 100% enthousiaste klanten. Dan komt het er dus ook op aan om te komen tot 100% enthousiaste medewerkers. Het écht willen helpen van klanten, de warme glimlach, de extra mile in service, die wordt bereikt door medewerkers die écht geloven in wat ze doen, zich goed voelen in hun vel en alle tools in handen krijgen om op een goede manier de klant te verwelkomen en te helpen.

Hoe doe je dit? En hoe doen ze dit in andere organisaties? CCV en franchiseconcepten Standaard Boekhandel en colora vertellen vanuit hun ervaring. Hun successen. Maar ook waar ze tegenaan lopen. Echte cases, uit de dagdagelijkse realiteit.

Tijdens het event “The power of smiling” vertelt Korneel Verhaeghe, country manager bij Colora, hoe zij de filosofie van BOSS Paints concreet toepassen. BOSS paints is verffabrikant, -groothandelaar en -retailer, onder meer via de Colora-vestigingen.

Als familiebedrijf besteedt Boss Paints veel aandacht aan de lange termijn.“De mens en de klant staan centraal, kwaliteit en nabijheid zijn hierbij erg belangrijk.” CEO Toon Bossuyt durft zich in zijn leiderschapsstijl ook kwetsbaar op te stellen. “Er wordt veel vertrouwen en verantwoordelijkheid gegeven. En er is veel aandacht voor een gezond evenwicht tussen werk en privé. Er wordt hard gewerkt, maar er wordt tegelijk goed gezorgd voor de harde werkers.”

Bijkomende informatie over The power of smiling vindt u hier.