Balls & Glory heeft de afgelopen jaren sterk gebouwd aan een leadership-rol binnen de fast-casual markt. Haar pioniersrol staat garant voor een grote geloofwaardigheid.
Er wordt een duidelijke lokale, nationale & internationale strategie aangeboden, onderbouwd door activatie-acties, ontwerp grafische in-store identiteit & een stevige online-aanwezigheid.
Social media, website, blog, linkedin, SEO, CRM, order-platforms, respons & interactie worden globaal aangestuurd & uitgevoerd met veel mogelijkheid om lokaal aan te vullen.
Naast de 2-maandelijkse thema-campagnes, worden er kookboeken, gadgets & online content aangeboden.
De aanwezigheid van onze founder Wim Ballieu in Belgische & Nederlandse media is sinds dag 1 een zeer waardevol medium. Maar we geven vooral onze lokale spelers graag het platvorm dat ze verdienen.
IT, DEVELOPMENT & BENCHMARK
Onze IT is net zoals het concept eenvoudig maar zeer doeltreffend. Vanuit de cloud werken we met zeer mobiele applicaties die een vlotte werking garanderen in personeelsplanning, bestellingen, reservaties, boekingen, betalingen & rapportage.
Meten is weten: het netwerk van de verschillende stores is dé ideale basis voor een makkelijk dagelijks beheer. Op basis van korte overzichtelijke tabellen kan je je resultaat meten: in functie van de andere stores, in functie van groei year to date, in functie van productgroepen, in functie van klantengroepen & hun retentie, productiviteit, enz.
Onze jarenlange expertise helpt je dmv data en netwerk om je lokale business te ontwikkelen en/of te laten groeien. Al dan niet met een accountant uit ons netwerk.