Het franchisenetwerk Panos scoort met zijn nieuwe gamma!

Panos scoort met nieuwe, kwalitatieve koffie- en warme drankenkaart: “Na vier maanden halen we al een omzetgroei van 22% in deze productcategorie”

Het franchienetwerk Panos lanceerde eind mei een volledig nieuw gamma van kwalitatieve warme dranken in zijn City-winkels: innoverende koffierecepten op basis van een eigen Panos koffieblend, ter plaatse gemaakte warme chocolademelk en een origineel thee-aanbod. Amper vier maanden na de introductie van de nieuwe drankenkaart realiseert Panos al een omzetgroei in deze productcategorie van 22%.

Aan dit belangrijk strategisch koffie- en warme dranken-project is een uitgebreide studie naar de markt, trends, doelgroepen, recepten, leveranciers voorafgegaan. Dankzij deze sterke totaalaanpak kan het franchisenetwerk Panos op korte termijn al mooie resultaten optekenen.

Panos zet als marktleider in de foodsector niet alleen in op foodtrends en de lancering van nieuwe producten. “We willen in de breedtste zin weten hoe Belgen graag hun koffie drinken en welk gevoel ze daarbij hebben. Want we maken bij Panos niet alleen een prioriteit van kwalitatieve koffie maar ook van een aangename totaalbeleving.”, aldus Selleslags.