Heytens franchisenemers houden contact met de klanten tijdens de crisis door het coronavirus.

 

Voor het Heytens franchisenetwerk is contact met klanten van essentieel belang:

  • De telefoonnummers van alle winkels werden doorgeschakeld naar de persoonlijke toestellen van de franchisenemers.
  • Iedere mail wordt behandeld, beantwoord en gevolg aan gegeven.
  • In deze uitdagende periode willen we de klant blijven informeren over zijn bestelling, over de plaatsing …
  • Ons IT team heeft in een zeer korte periode alle franchisenemers voorzien van de raamdecoratie configuratie tool @ home .
  • Heytens adviseert op afstand. De klanten sturen foto’s en afmetingen door van hun ramen en de offerte wordt op maat gemaakt en doorgestuurd.
  • Wij zorgen voor een aangenaam telefonisch contact en een goede opvolging van de offertes.
  • De komende weken blijven wij “veilig & virtueel” open en vangen we de vragen van onze klant op.

Voor meer informatie over het franchisenetwerk Heytens, klik hier.