Nieuwe identiteit voor het franchisenetwerk Mobalpa

Tijdens het congres “Perspectives 2023” dat doorging van 13 tot 15 oktober in Bilbao, Spanje, met zo’n 800 deelnemers, waaronder leidinggevenden, managers, dealers, verkopers en interne teams, onthulde het Franse franchisenetwerk Mobalpa, specialist op het gebied van keukens, badkamers en woonkamers,…  zijn nieuwe identiteit.

Tijdens deze drie dagen ontdekten de deelnemers de nieuwe collecties die Mobalpa voorstelt en hun visie, ambities en ontwikkelingen voor de komende 3 jaar.

Het Belgische franchisenetwerk van Mobalpa

Het franchisenetwerk Mobalpa, dat wereldwijd 317 winkels telt, waarvan 239 in Frankrijk en 78 in het buitenland genereerde in 2018 een omzet van 426 miljoen euro.

In België heeft Mobalpa’s momenteel 14 verkooppunten, waarvan 2 in Brussel, 7 in Wallonië en 5 in Vlaanderen. De laatste twee winkels die in Sint-Steven-Woluwe en Waver geopend werden, worden uitgebaat door franchisenemers, in tegenstelling tot de andere eerste twaalf die in concessie zijn. De ontwikkeling via franchising begon in België in 2015.

België wordt net zo goed beschouwd als Spanje als een prioritair land voor hun ontwikkeling. Zij richten zich naar kandidaten met een profiel van ondernemers, dynamische handelaars en ervaren managers om nieuwe franchisepunten te openen in exclusieve gebieden.

Voor meer informatie over het franchisenetwerk en de voorwaarden om franchisenemer van Mobalpa te worden, klik hier.