ixina Logo

Nieuwe visuele identiteit voor ixina

Op de markt sinds 1971 onder de naam Electro-Cash en in 1997 omgedoopt tot ixina, besloot het merk begin 2020 te verrassen door zichzelf opnieuw uit te vinden.

Het franchisenetwerk ixina, de leider in op maat gemaakte keukens in België, onthult aan iedereen zijn nieuwe merkplatform.

Deze evolutie van de persoonlijkheid wordt weerspiegeld in een nieuw logo, een nieuwe handtekening en een nieuw grafisch charter. Het doel: ieders dromen tot leven brengen en tegelijkertijd een frisse wind laten waaien door het merk!

ixina

Op ixina rijmt nieuwjaar met een nieuwe identiteit!

Het begin van het jaar wordt gekenmerkt door het gloednieuwe imago van ixina. De doelstelling van het franchisenetwerk is duidelijk: een grote internationale speler worden in de wereld van de maatwerkkeukens. Om haar ontwikkeling te versnellen durft ixina te veranderen en zich te onderscheiden.

Zo presenteert de ontwerper van maatwerkkeukens zijn gloednieuwe merkplatform waarbij de klant centraal staat in de strategie en de communicatie op basis van sterke waarden: universaliteit, oprechtheid, creativiteit, enthousiasme en betrokkenheid.

Het nieuwe grafische handvest is bedoeld om dynamisch en speels te zijn, spelend met kleuren en afbeeldingen. Deze nieuwe identiteit is ook terug te vinden in toekomstige visuele campagnes.

Bij ixina worden kwaliteitskeukens op maat gedemocratiseerd en toegankelijk gemaakt voor iedereen door aanpassing aan alle budgetten. De mens staat inderdaad centraal in het project en de keukens worden getransformeerd tot een plek van delen en gezelligheid. XXL-formaat voor grote stammen of kleine keukens voor kleine gezellige nesten, iedereen wordt uitgenodigd om zijn of haar creativiteit en verlangens de vrije loop te laten, begeleid door professionals die een welwillende expertise bieden.

Voor 2020 streeft ixina ernaar om evenveel aandacht te hebben voor haar klanten en hen tegelijkertijd moderne en authentieke leefruimtes aan te bieden, waar iedereen zijn eigen verhaal kan vertellen. De nieuwe visuele identiteit van het merk weerspiegelt deze permanente zoektocht naar gezelligheid, humanisme en professionaliteit.

Voor meer informatie over het worden van een franchisenemer bij ixina, klik hier.