Standaard Boekhandel keynote op “The power of smiling”, 20 november in SBM Gent

Franchising Belgium is partner van “The power of smiling”, een event om de kracht van klantentevredenheid in de retailwereld in de schijnwerpers te zetten. De organisator is SBM, gespecialiseerd in bedrijfsopleidingen, coaching en advies.

Veel organisaties gaan de dag van vandaag voor 100% enthousiaste klanten. Dan komt het er dus ook op aan om te komen tot 100% enthousiaste medewerkers. Het écht willen helpen van klanten, de warme glimlach, de extra mile in service, die wordt bereikt door medewerkers die écht geloven in wat ze doen, zich goed voelen in hun vel en alle tools in handen krijgen om op een goede manier de klant te verwelkomen en te helpen.

Hoe doe je dit? En hoe doen ze dit in andere organisaties? CCV en franchiseconcepten Standaard Boekhandel en colora vertellen vanuit hun ervaring. Hun successen. Maar ook waar ze tegenaan lopen. Echte cases, uit de dagdagelijkse realiteit.

Tijdens het event “The power of smiling” vertelt Guido De Smet, directeur Retail bij Standaard Boekhandel, hoe Standaard Boekhandel hun klantgerichtheid verhoogt op basis van feedback van hun klanten.

Standaard Boekhandel is veel meer dan een boekhandel. Hun medewerkers zijn echte boekenexperts en staan klaar met het juiste advies. Ze proberen het de klant zo gemakkelijk mogelijk te maken: ook online bestel je de boeken, e-books, cd’s, dvd’s, games, boekenbonnen die je wilt.

Bijkomende informatie vindt u hier.