Wat we doen
De Formule biedt 2 formaten ; Intermarché Contact en Intermarché Super. Intermarché Contact is een buurtwinkel, voornamelijk gelegen op het platteland en de voorstedelijke gebieden en heeft een bevestigd food doeleind.De focus ligt op de verse producten en het gemak van de aankoop. Intermarché Super streeft ernaar de voeding referentie te zijn in zijn gebied. Specialist in verse producten, het biedt een uitgebreid assortiment van consumentenproducten, food en non-food.Intermarché Super is vooral vertegenwoordigd in voorstedelijke gebieden of retail parken.
Onze ideale franchisenemer
Bedrijfsleven kunnen combineren, management en team management. Ervaring in de retail sector is een pluspunt. Vier tot zes maanden training bereidt de kandidaat voor om zijn toekomstige beroep uit te voeren.
Ons netwerk in cijfers
Over de formule
- Jaar van oprichting van het franchisenetwerk: 1969
- Totaal aantal vestigingen: 78
- Gemiddelde oppervlakte (m²) van een verkooppunt:1.100m2
- Aantal verschillende landen waarin u aanwezig bent : Frankrijk, België, Portugal , Polen
De globale investering van de franchisenemer
- Persoonlijke inbreng: vanaf 10.000€
- Instapgelden: Geen
- Andere bijdragen/verplichtingen
Hoe we onze franchisenemers ondersteunen
Type en duur contract
Precontractueel Informatie Document (PID) ter beschikking minimum 30 dagen voor ondertekening van het contract
Opleidingen
Doorlopende ondersteuning
Marketing & Communicatie
Bijkomende informatie:Voor de Musketiers (franchisenemers ) wordt individueel succes gecombineerd met collectief succes. Een franchisenemer is een onafhankelijke ondernemer en is mede-verantwoordelijk voor de toekomst van de groep. Strategische beslissingen zijn collegiaal. De Musketiers beheren collectief de ondersteunende functies (inkoop, marketing, kwaliteit, IT, logistiek, …)
Ons verleden en onze toekomst
Jaar + land van oprichting
Milestones
Onze visie voor de komende jaren