Homepage / Al het nieuws / Quick lanceert wedstrijd voor een nieuwe visuele identiteit voor Giant

Presse

Quick lanceert wedstrijd voor een nieuwe visuele identiteit voor Giant

Quick viert dit jaar zijn 50-jarig bestaan. Ter gelegenheid hiervan schrijft de hamburgerketen een uitzonderlijke nationale ontwerpwedstrijd uit voor zijn Giant, de lieveling van de consument.

De Quick hamburgerketen viert zijn 50e verjaardag door zijn iconische Giant burger letterlijk in een nieuwe visuele identiteit te hullen. Elke Giant-fan weet het: al 50 jaar omringt een witte kartonnen kraag elke hamburger die op de toonbank komt om alle ingrediënten op hun plaats te houden.

Quick Giant Wedstrijd

Iedereen die het wenst mag een ontwerp indienen om de kraag van de Giant burger karakter te geven. Quick biedt de deelnemers volledige vrijheid in hun ontwerp: een foto, een tekening, een collage, een motief, een moodboard, een aquarel, een gedicht… Alle creatieve ideeën zijn welkom! Het doel is hier de creativiteit de vrije loop te laten en tegelijkertijd de hamburgerliefhebbers en de jury te overtuigen.

De deelnemers hebben een maand de tijd om hun project in te zenden en zoveel mogelijk stemmen te vergaren. De stemming sluit op 28 februari.

In maart komt de jury bijeen om vier winnende ontwerpen te kiezen uit de veertig ontwerpen met de meeste stemmen en de tien favoriete projecten van de jury. Op die manier maken de meest indrukwekkende ontwerpen met weinig stemmen evenveel kans op de prijs als de populairste.

De winnaars krijgen persoonlijk bericht en hun ontwerpen zullen vanaf dit voorjaar trots worden tentoongesteld bij elke Giant.