Posted by : Carine Janssens
Vorige maand organiseerde Lunch Garden zijn Road ’23 Day die voor het eerst na de covid-periode een honderdtal mensen samenbracht in het Château du Lac de Genval, waaronder CEO Ann Biebuyck, het hele managementteam, de restaurantverantwoordelijken, franchisenemers en de aandeelhouders.
Dit was een gelegenheid om de concrete projecten voor dit jaar voor te stellen in het kader van de groei naar 2025. De restaurantketen zet hierbij concreet in op drie strategische pijlers.
Ten eerste wil het de nummer 1 blijven qua prijs/kwaliteit, waarbij wendbaarheid, volume, het franchisenetwerk en nieuwe productontwikkeling een belangrijke rol spelen.
Die nieuwe productontwikkeling speelt ook in op de tweede strategische pijler van Lunch Garden; het versterken van het klantenbestand. Dit jaar staat voor Lunch Garden in het teken van het aanspreken van gezinnen met kinderen. Daarbij streeft de keten ernaar om 50.000 nieuwe gezinnen aan haar klantenbestand toe te voegen, wat het equivalent van een volledig gevuld Koning Boudewijnstadion is.
Ten derde wil Lunch Garden verder naar een futureproof organisatie evolueren door te focussen op digitalisatie, duurzaamheid, partnerships en de betrokkenheid van alle teams. Dat laatste punt onderstreept de keten met nieuwe directieleden: Jornt Depreter, Procurement Director (sinds juli 2022); Björn Slegers, HR Director (sinds augustus 2022) en Ifke Nauwelaerts, Chief Commercial Officer (sinds januari 2023).
Vandaag telt het Lunch Garden netwerk 62 restaurants, waarvan 18 uitgebaat door franchisenemers. De groep heeft ook 2 Bistro Gardens restaurants; namelijk Bistro Koetshuis in Bokrijk en Tembo in Tervuren.
Voor meer informatie om franchisenemer van Lunch Garden te worden, klik hier.