Homepage / Al het nieuws / De Belgische Franchise Federatie groeit

Presse

De Belgische Franchise Federatie groeit

BBF Nieuwe leden

De Belgische Franchise Federatie groeit met nieuwe effectieve leden, twee junior leden, twee starterleden en drie nieuwe geassocieerde leden.

De Belgische Franchise Federatie verwelkomde de eerste trimester L’Atelier Co-Pains en Orchestra als effectief lid en Frit’house’L en Repar’Store als Junior leden.  Ook verschillende starterleden deden beroep op de BFF en werden begeleid door het experten college om hun concept via franchising uit te rollen en/of op punt te stellen. Een bewijs dat de economische tijden weer beter gaan en actieve ondernemers die uitbreiden aan het franchisesysteem vertrouwen.

Daarnaast werden er ook 3 nieuwe geassocieerde aanvaard bij de BFF.

Het eerste nieuw geassocieerd lis is Deloitte Accountancy, vertegenwoordigd door Frederik Falepin. Deloitte Accountancy heeft een lange geschiedenis van ondersteuning van bedrijven in diverse sectoren, waaronder franchiseondernemingen gespreid over heel België en over een zeer breed spectrum aan franchisenetwerken. Ze begrijpen de complexiteit van het franchisemodel met zijn unieke mix van lokale autonomie en overkoepelende merkrichtlijnen. Door hun expertise in financiële planning, belastingadvies, overnames en bedrijfsanalyse kunnen ze franchisegevers en franchisenemers helpen om hun financiële doelstellingen te bereiken en groei te stimuleren.

Het tweede nieuw geassocieerd lid is In Extenso Belux, eveneens een accountancy bedrijf , vertegenwoordigd door de heer Cédric Rensonet. In Extenso Belux is een belangrijke speler op het gebied van boekhouding, belastingen, audit, juridische zaken en werkgelegenheid, evenals op het gebied van werving en human resources management.

Het derde geassocieerd lid is BH & Partners, vertegenwoordigd door de heer Benoît Hallak. Bh & Partners is een in Brussel gevestigd belastingkantoor.

De Belgische Franchise Federatie en haar leden zijn verheugd deze nieuwkomers te verwelkomen en hen zo nauw mogelijk te betrekken bij de uitbouw van de ethische en authentieke franchising, alsook bij de versterking van het label, dat garant staat voor de kwaliteit, de deontologie en dus de geloofwaardigheid bij de overheid, de franchisegevers, de franchisenemers en de kandidaat franchisenemers.

Top 3 des derniers articles