Posted by : Carine Janssens
Homepage / Al het nieuws / Dubbele conceptruimten voor de franchises Chick&Cheez en O’Tacos
PresseDubbele conceptruimten voor de franchises Chick&Cheez en O’Tacos
Fastfoodgroep QSR Platform (Burger King, Quick, O’Tacos, Nordsee & Go!Fish) blijft uitbreiden na de lancering van zijn nieuwe Belgische merk van krokant gepaneerde kip, Chick&Cheez, in juli vorig jaar.
Chick&Cheez mikt op een jonge clientèle in een unieke, kleurrijke, trendy omgeving met een interieur dat versierd is met neonlichten en arcades. Een idee is ook om dubbele-concept ruimtes te ontwikkelen waar de franchiseconcepten Chick&Cheez en O’Tacos op dezelfde locatie te vinden zijn.
Een eerste Chick&Cheez – O’Tacos franchise in Vlaanderen
Op 13 juli 2022 werd de eerste Chick&Cheez franchiserestaurant in Vlaanderen geopend in combinatie met een O’Tacos restaurant in het Shopping 1 centrum in Genk, Limburg.
Dit franchiseverkooppunt met dubbel concept, met een oppervlakte van 250 m², wordt beheerd door een duo franchisenemers, Jean-Philippe Delanghe en Adrien Vandesteene.
De twee franchisenemers zijn beiden afgestudeerd, de eerste in boekhouding en bedrijfsbeheer en de tweede in financiën. Adrien had zijn eerste ervaring in de fastfoodsector opgedaan bij grote bankinstellingen, terwijl Jean-Philippe zijn eerste ervaring in de sector opdeed als accountspecialist bij Burger King.
Beiden zijn enthousiast en gemotiveerd om dit nieuwe avontuur als ondernemers aan te gaan met hun team van medewerkers.
Een tweede franchiseverkooppunt met een dubbel concept werd in mei geopend in La Louvière, bij de verbouwing van het bestaande O’Tacos restaurant.
In deze twee restaurants in La Louvière en Genk hebben de twee merken elk hun eigen aparte ruimte.