Homepage / Interieur en decoratie / Mobalpa
Franchise Mobalpa
Wie is Mobalpa ?
Mobalpa, dat altijd al gevestigd is geweest in het hart van de Alpen, is een pionier in de totale woninginrichtingsmarkt. Het biedt zijn klanten een kant-en-klaar ontwerp-, productie- en installatieservice op maat.
De eeuwenoude traditie van het bedrijf heeft het een uitzonderlijke expertise opgeleverd, die de diversiteit van het aanbod op het gebied van materialen, kleuren, design, uitrusting en prijzen onderstreept.
Download onze brochure hier.
Ons aanbod van de franchiseformule Mobalpa
Sluit je aan bij de toonaangevende franchisegever op de woninginrichtingsmarkt sinds 1948!
Mobalpa is een Frans bedrijf dat in 1948 is opgericht en gespecialiseerd is in het ontwerpen, produceren en distribueren van inbouwkeukens, badkamers en maatwerk. Met meer dan 76 jaar ervaring staat Mobalpa bekend om zijn hoogwaardige expertise en zijn franchisekwaliteiten.
Onze teams begeleiden je bij elke stap, van het opstellen van je ondernemingsplan tot het runnen van je winkel. Of je nu in de zaak zit of niet, onze trainings- en verkoopteams zullen je alle sleutels tot succes geven.
De kracht van ons commercieel netwerk
- Aantal franchiseverkooppunten :10
- Gemiddeld zakencijfer : 1.700 000€
- netto resultaat : 4%
- Looptijd van het contract : 5 jaar
- Persoonlijke bijdrage :80.000€ -150.000€
- Instapgeld :15.000 €
- Gemiddelde investering : 470.000 €
- Franchise kost :0€
10
Aantal franchiseverkooppunten
1.700.000€
Gemiddeld zakencijfer
4%
Netto resultaat
5 ans
Looptijd van het contract
80.000€ – 150.000€
Persoonlijke bijdrage
15.000 €
Instapgeld
0€
Franchise kost
Geen nieuws op dit moment
In detail
Met meer dan 76 jaar ervaring geniet Mobalpa een geconsolideerde reputatie voor de kwaliteit van haar producten en haar expertise in keukens, badkamers en interieurontwerp.
De Mobalpa teams staan aan jouw zijde om je te ondersteunen tijdens je hele project: van het leggen van contacten tot het beheren van het verkooppunt, inclusief het helpen bij het opstellen van je businessplan. Deze persoonlijke ondersteuning geeft je alles wat je nodig hebt om van je project een succes te maken!
– Een sterk netwerk van 280 verkooppunten in Europa (Frankrijk, België en Spanje)
– Een uitgebreid trainingsprogramma in ons trainingscentrum.
– Een winstgevendheid van 4% van de winkelomzet.
– Erkende klanttevredenheid: een NPS van 57 in januari 2024.
– 360° ondersteuning voor het merk, inclusief communicatie, hulp bij aanwerving, management, IT, financiering en training, om het succes van onze franchisenemers te garanderen.
– Een van de beste garanties op de markt: 7 jaar op huishoudelijke apparaten en sanitair, 10 jaar op meubilair en 25 jaar op reserveonderdelen, wat het vertrouwen van de consument versterkt.
Sinds 1979 reeds aanwezig op de Belgische markt; blijft MOBALPA verder werken aan zijn succes met de opening van zijn eerste 2 franchisewinkels in 2016, Eentje in 2019 , eentje in 2020 en 3 in 2021 met een totaal van 11 franchisenemers met een objectief van 20 in Wallonië en 20 in Vlaanderen
- Expérience dans un environnement commercial
- Orienté vers le client
- Expérience dans le management
- Motivé par une relation étroite avec vos clients
et les membres de votre équipe
(y compris les sous-traitants)
Bovenal zijn we op zoek naar een gepassioneerde en boeiende ondernemer. Of je nu een vrouw, een man, een koppel, partners, omscholers of met een solide ondernemersproject bent, je dagelijkse leven aan het hoofd van je Mobalpa winkel zal elke dag meer de moeite waard zijn.
Hoe zou je jezelf in een paar woorden omschrijven? Je bent een dynamische ondernemer, een veeleisende manager met echt managementtalent. Je hebt gevoel voor zaken, een echte voorliefde voor menselijke relaties en bent rigoureus in alles wat je doet.
Of je nu je eigen winkel wilt openen of een gevestigde Mobalpa-winkel wilt overnemen, wij zijn er om naar je te luisteren en samen met jou aan je project te werken.
Nieuws in de kijker
Geen nieuws op dit moment
Deze franchisenetwerken zijn lid van de BFF
De leden van de Belgische Franchise Federatie verbinden zich ertoe het ethisch en authentiek handvest van de Federatie na te leven.
De leden van de Belgische Franchise Federatie verbinden zich ertoe de Europese Deontologische Erecode van franchising te respecteren
De leden van de Belgische Franchise Federatie verbinden zich ertoe een Precontractueel Informatie Document (PID) te gebruiken.