Homepage / Al het nieuws / Reddy keukens; een sterke KEUKENFORMULE in EUROPA

Presse

Reddy keukens; een sterke KEUKENFORMULE in EUROPA

Reddy Keukens

Een nieuw jaar begint steevast met de opsomming van enkele goede voornemens. En dat deed ook Tim Fredrickx, sinds het najaar van 2022 aan boord van REDDY als Formule Manager. Hij zet vol in op de verdere ontwikkeling van het franchisenetwerk met als allergrootste aandachtspunt de naamsbekendheid.

De REDDY-vloot heeft een nieuwe kapitein, om verder te gaan in scheepsvaarttermen. Tim Fredrickx nam begin oktober vorig jaar het roer van de REDDY-familie over en loodste hen het nieuwe jaar in. “De keukensector is geen nieuwe wereld voor mij”, stelt Fredrickx zich voor. “Voor ik aan deze boeiende uitdaging begon, werkte ik immers net geen 7 jaar bij een keukenketen waar ik een pak keuken- en interieurervaring opdeed. Maar ook mijn schoolopleiding kan je linken aan de keuken, al is dat toch op een iets andere manier het geval. Ik ben immers afgestuurd als kok. Het gezegde klopt wel: eens gebeten door de keukenmicrobe en eens werkzaam in de keukensector wil je niet meer weg. En met REDDY zijn we bezig aan een mooi verhaal dat ook een mooi Belgisch hoofdstuk krijgt. Ik ben trots dit mee te mogen schrijven.” 

Bekender worden 

Reddy Keukens

Timmeren aan de naamsbekendheid, het blijft ook voor REDDY een belangrijk punt op de agenda.

Sinds 1 oktober 2022 is Tim Fredrickx Formule Manager REDDY

 “Het is misschien nog niet voldoende geweten dat REDDY één van de grootste, misschien wel dé grootste, keukenformules van Europa is”, aldus Fredrickx. “In Europa is het zeker een vaste waarde met een groeiend aantal vestigingen, in België zitten we nog niet zo ver in het verhaal. Daarom ook onze vastberadenheid om via verschillende kanalen de naamsbekendheid aan te zwengelen. Meer berichtgeving op onze LinkedInpagina, bijvoorbeeld de recente vernieuwing van de showroom van REDDY Geel, en Facebook. LinkedIn zien we als een uitstekende communicatietool naar professionals toe terwijl Facebook eerder consumentengericht is. We willen graag, bij zowel klanten als potentiële franchisenemers, top of mind worden of er dicht bij aanleunen.”

Keukenservice in een oogopslag 

Reddy Keukens

“Voor klanten is REDDY zeker de moeite waard om op zijn minst een bezoek te brengen”, vervolgt Fredrickx. “Meer zelfs, bij ons weet de klant meteen de (scherpe) nettoprijs die zijn of haar droomkeuken zal kosten. Geen fantasietjes met kortingen of andere trucs, wel de beste prijs/kwaliteitverhouding. We staan garant voor Duitse topkwaliteit en perfecte functionaliteit en bewijzen dit keer op keer. In de REDDY-vestigingen, die trouwens stuk voor stuk tiptop in orde zijn blijven, krijgen klanten vanaf het eerste bezoek tot de aankoop een topservice en -begeleiding. En omdat onze franchisenemers genieten van de uitgebreide ondersteuning van een Europese groep in hun dagelijkse werkzaamheden kunnen zij zich richten op het ontwerpen en plaatsen van de droomkeuken van elke klant. Laten we wel duidelijk zijn: “de REDDY-franchisenemer is vrij in zijn manier van ondernemen. Wij ondersteunen waar nodig.”

Voor meer informatie om franchisenemer te worden bij 

REDDY Keukens, klik hier.