Franchise Albert heijn

Wie is Albert Heijn ?

Het franchisenetwerk Albert Heijn is een Nederlandse supermarktketen in volle expansie en zit stevig op koers richting 100 winkels in Vlaanderen en de rand van Brussel. Wat op 16 maart 2011 begon met een eerste winkel in Brasschaat, is uitgegroeid tot een omnichannel succesverhaal van 65 fysieke winkels én een florerende thuisleverdienst. Vlaanderen blauw kleuren: dat is onze ambitie.

Ons aanbod van de franchiseformule Albert Heijn

Hollandse prijzen, een verrassend assortiment, persoonlijke service: dat is het DNA van Albert Heijn België. Onze klanten kennen het drieluik van buiten én weten vooral wat het betekent: Albert Heijn is een verrassende servicesupermarkt met een discountervaring aan de kassa. Anders gezegd: een hele fijne winkel die het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar maakt.

  • Een verrassend assortiment
  • De service die u mag verwachten van uw persoonlijke kruidenier
  • Hollandse prijzen dus u betaald nooit teveel

Het franchiseneetwerk Albert Heijn groeit als kool. Vandaag hebben we 65 winkels waarvan er 40 door franchisenemers worden uitgebaat. We richten onze pijlen op Vlaanderen en de rand van Brussel. Albert Heijn België is in volle expansie en zit stevig op koers richting 100 winkels in Vlaanderen.

 

  • Aantal franchiseverkooppunten : 40
  • Gemiddeld zakencijfer : gebaseerd op financieel verantwoorde BC
  • Looptijd van het contract : 9 jaar
  • Persoonlijke bijdrage : 500.000,00
  • Instapgeld : nvt
  • Franchise kost : FEE op de omzet

40

Aantal franchiseverkooppunten

Variabel

Gemiddeld zakencijfer

9 jaar

Looptijd van het contract

500.000 EUR

Persoonlijke bijdrage

nvt

Instapgeld

Fee op de omzet

Kosten Franchise

Verantwoordelijke recrutering : Carlo Van Der Heijden

In detail

Ons winkelnetwerk wordt gedragen door gedreven franchisenemers. Zij worden ondersteund door een dynamische organisatie met stevige Nederlandse wortels. Onze logistiek loopt op rolletjes – zodat onze franchisenemers zich kunnen bezighouden met wat echt telt: hun team en de klant. We noemen onze ondernemers graag ‘lokale kruideniers’: want niemand staat zo dicht bij de klant als de Albert Heijn franchisenemer.

Leiding geven zit in de genen van al onze franchisenemers. Samen met hun teams gaan ze elke dag met Vlaamse goesting en Nederlandse nuchterheid aan de slag. Onze organisatie loopt op rolletjes dankzij slimme processen en structuren. Daar houdt ook onze kandidaat-franchisenemer van. Een ‘DNA-match’ vinden we ontzettend belangrijk. Relevante ervaring is een sterk pluspunt.

‘We doen het samen’: die zin staat centraal in onze werking. Onze franchisenemers kunnen niet alleen rekenen op slimme processen en structuren – maar ook op professionele ondersteuning, training en begeleiding.

Onze sector is niet uit het nieuws te branden: supermarkten zijn een primaire sector. We schrijven samen met onze franchisenemers aan ons omnichannel succesverhaal van 65 fysieke winkels én een florerende thuisleverdienst.

Albert Heijn België is in volle expansie en zit stevig op koers richting 100 winkels in Vlaanderen. Wat op 16 maart 2011 begon met een eerste (franchise)winkel in Brasschaat, is uitgegroeid tot een omnichannel succesverhaal van 65 fysieke winkels én een florerende thuisleverdienst. Ons netwerk telt vandaag 40 franchisewinkels.

Albert Heijn valt geregeld in de prijzen. Zo werd Albert Heijn België recent uitgeroepen door GfK als meest geliefde supermarkt in Vlaanderen. Daar zijn we samen bijzonder trots op.

Deze franchisenetwerken zijn lid van de BFF

De leden van de Belgische Franchise Federatie verbinden zich ertoe het ethisch en authentiek handvest van de Federatie na te leven.

De leden van de Belgische Franchise Federatie verbinden zich ertoe de Europese Deontologische Erecode van franchising te respecteren

De leden van de Belgische Franchise Federatie verbinden zich ertoe een Precontractueel Informatie Document (PID) te gebruiken.

Meer weten over de BFF