Een nieuw hoofdstuk in het succesverhaal van de franchiseformule Reddy Keukens is begonnen

Partners uit België, Duitsland en Nederland komen samen voor REDDY POWERDAYS 2019. Bijna alle REDDY-partners uit België, Duitsland en Nederland zijn midden oktober op de uitnodiging van het REDDY-directeursduo Frank Schütz en Andreas Stechemesser voor de REDDY POWERDAYS 2019 ingegaan.

Al bij de start van het driedaagse evenement konden ze een duidelijke groei van REDDY-keukens op de markt presenteren – en dat in alle drie landen. Een reden voor dit resultaat: de toegenomen waarde van de keukens. Vervolgens lag de focus op de nieuwe doelgroepen met hun waarden, gewoontes en het nieuwe assortiment. De economische succesfactoren met controlling & steering werden vervolgens benadrukt door MHK-bestuurslid Wolfgang Becker. Daarnaast werd het programma REDDY Business Intelligence (BI) gepresenteerd. Het gaat hierbij om de analyse van de gegevens die in elk bedrijf worden gegenereerd. Want door een effectieve evaluatie kunnen gerichte strategieën worden afgeleid op het gebied van financiën, merchandise, marketing en medewerkers.

Verkoperskampioenen bekronen

In het kader van het avondevenement heeft het directeursduo samen met Marta Sobolska, expansiemanager van REDDY Keukens in België, van de gelegenheid gebruik gemaakt om de partners te bedanken voor hun vertrouwde en productieve samenwerking : “We kunnen allemaal trots zijn op wat we bereikt hebben.” Naast de reeds lang bestaande REDDY-partners, ontvingen ook de verkoperskampioenen prijzen. In België ging de prijs naar de franchisenemers van REDDY Keukens Antwerpen.

Het succes van REDDY spreekt vele talen

Het succesverhaal van REDDY begon met de opening van de eerste winkel in 1994 in Bad Homburg v. d. Höhe, Duitsland. Ook in België en Nederland is het concept al lang succesvol. In België zijn onlangs twee franchiseverkooppunten toegevoegd. De oprichters, voorheen vooral verkopers of operations managers in andere franchiseconcepten, zijn niet alleen overtuigd door eersteklas inkoopvoorwaarden en ondersteuning op alle gebieden van het bedrijf, maar vooral door het feit dat alle REDDY-keukensegmenten zich met succes kunnen handhaven in een sterk concurrerende markt – door transparantie en eerlijke prijzen.

Voor meer informatie over hete franchiseconcept van Reddy Keukens, klik hier.