Franchise Delitraiteur

Wie is Delitraiteur ?

Het Delitraiteur-franchiseconcept  is voor oorsprong Belgische en maakt deel uit van de groep Louis Delhaize. Deze franchisewinkel is gespecialiseerd in de verkoop van verse gerechten om mee te nemen of om ter plaatse te nuttigen. Dit convenience concept is met een veertigtal franchisenemers aanwezig in België en Luxemburg

Ons aanbod van de franchiseformule Deli Traiteur

Delitraiteur is een franchiseconcept dat klanten een aangename ervaring wil bieden. Om dat doel te bereiken, moet aan de volgende 3 voorwaarden worden voldaan:

  • 10 parkeerplaatsen
  • Een verkoopoppervlakte van <250m²
  • Een hernieuwbaar contract van 9 jaar tussen de franchisenemer en -gever.

 

De kracht van ons commercieel netwerk

Franchisenemer worden van Delitraiteur betekent je aansluiten bij een duurzame franchise binnen een Belgische internationale distributiegroep die haar sporen heeft verdiend. Je bent er meteen ook zeker van dat je behoort tot een netwerk op mensenmaat, waarin de verschillende verkooppunten elkaar niet rechtstreeks beconcurreren.

  • Aantal franchises: 37
  • Gemiddelde omzet: € 45.000/week incl. btw
  • Contractduur: 9 jaar
  • Persoonlijke inbreng: € 100.000
  • Instaprecht: € 25.000
  • Franchisekosten:

– Bijdrage franchise: 4,5% van de omzet excl. btw

– Bijdrage publiciteit: 1% van de omzet excl. btw

 

Aantal franchiseverkooppunten

 

34

Gemiddelde omzet

 

45.000 €/week incl. btw

Contractduur

 

9 jaar

 

Persoonlijke inbreng

 

100.000 €

Instapkost

 

 25.000 €

Franchisekosten

 

5,5% van de omzet excl. btw

 

Les actualités de la franchise

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit ut aliquam, purus sit amet luctus venenatis, lectus magna fringilla urna, porttitor rhoncus dolor purus non enim praesent elementum facilisis leo, vel fringilla est ullamcorper eget nulla facilisi.

In detail

Delitraiteur is een krachtig en rendabel franchiseconcept die mooie perspectieven biedt. We investeren sterk in de promotie van Belgisch ondernemerschap en plaatsen in onze verkooppunten lokale ambachtslui in de kijker. Met unieke en vaak Belgische producten willen we onze passie voor hoogstaande culinaire ervaringen delen.

1990 START VAN DELITRAITEUR

1990 >2002 Opening van 14 verkooppunten onder de naam Louis Delhaize Traiteur Shopping

2002 De keten krijgt de naam Delitraiteur

2004 Strategische keuze met focus op maaltijdoplossingen

2002 > 2021 De keten breidt verder uit tot 38 Delitraiteur-winkels en 2 EAT & GO

We zoeken een partner met

  • een goede kijk op de verwachtingen van de consument
  • gevoel voor onthaal en service
  • de wil om te ondernemen en te slagen
  • affiniteit met goede producten en lekker eten

Steun aan de franchisenemer bij alle belangrijke stappen: de opening van de winkel, maar ook ervoor en erna. Constante input van de verschillende afdelingen: marketingdienst, commerciële ondersteuning, opleidingsacademie en animatoren van het netwerk. Bovendien hebben we een sterke band met de Belgische Franchise Federatie.

Je bent op zoek naar een partner die het volgende te bieden heeft:

  • een krachtige en rendabele franchisingformule
  • echte toekomstperspectieven
  • een moderne keten die inspeelt op de wensen van de consument
  • een echt partnership

Deze franchisenetwerken zijn lid van de BFF

De leden van de Belgische Franchise Federatie verbinden zich ertoe het ethisch en authentiek handvest van de Federatie na te leven.

De leden van de Belgische Franchise Federatie verbinden zich ertoe de Europese Deontologische Erecode van franchising te respecteren

De leden van de Belgische Franchise Federatie verbinden zich ertoe een Precontractueel Informatie Document (PID) te gebruiken.

Meer weten over de BFF