Franchise Troc.com

Wat is Troc.com  ?

Het franchiseconcept Troc.com biedt het beste van de tweedehands markt. Troc.com maakt deel uit van Happy Troc, een versmelting van de know how van Happy Cash, Troc.com / La trocante. Middels een compleet dienstenpakket, onder andere depot-verkoop, cash aankoop, reparaties en verhuur zorgt  Troc.com voor het gemak en de gemoedsrust van consumenten die hun steentje willen bijdragen aan het behoud van onze planeet.

 

Ons aanbod van de franchiseformule Troc.com

KLANTENDIENSTEN AANGEBODEN DOOR HAPPY TROC :

– Koop-kas

– Depot en verkoop

– Smartphone-tablet reparatie

– Huisontruiming

– Pick-up

– Garanties

– Fidélité

– SAV

– Location

– Eco-conso

L’enseigne Troc.com est présente en France, en Belgique, au Luxembourg, en Espagne et en Allemagne par Troc.com / La Trocante.

De kracht van ons commercieel netwerk

  • Aantal franchiseverkooppunten : 185
  • Gemiddeld zakencijfer : 1,2 miljoen
  • Looptijd van het contract : 7 jaar
  • Persoonlijke bijdrage : 50 000 €
  • Instapgeld : 30 000 €
  • Franchise kost : 3% / maand zakencijfer

185

Aantal franchiseverkooppunten

1,2 miljoen

Gemiddeld zakencijfer

7 jaar

Looptijd contract

50 000 €

Persoonlijke bijdrage

30 000 €

Instapgeld

3% / maand zakencijfer

Kost franchise

En détails

  • Een concept dat voldoet aan de eisen van de circulaire economie
    Winkels die aan alle verwachtingen van de consument voldoen: advies, service, gevarieerde maar gegarandeerde producten, efficiënte dienst na verkoop, nabijheid
    Winkels die eenvoudig en voor iedereen toegankelijk zijn, maar uitgerust zijn met gebruiksvriendelijke instrumenten die een digitale doorgeefluik mogelijk maken (veilige overdraagbaarheid van aankopen, verkoop via internet, enz.)
    Winkels met een compleet aanbod van tweedehands producten: meer dan 20 productfamilies beschikbaar voor consumenten
    De bedrijfssoftware “Happy Connect” integreert alle instrumenten die nodig zijn voor het dagelijkse beheer van de winkels: inkoop (inclusief verkoop), budgetbeheer, audit, voorraadbeheer, personeelsbeheer, chat tussen winkels om “goede deals” uit te wisselen, directe verbinding met de aanbiedingen van het aankoopcentrum, automatische uploading naar de sites van de handelaars, enz.
  • 1977: Geboorte van de eerste La Trocante winkel in Toulouse;
    1982: Geboorte van de eerste winkel van Troc de l’île in Avignon;
    1987: Lancering van het merk Troc de l’île onder franchise;
    1997: Geboorte van de eerste Happy Cash winkel in Puilboreau;
    2011: Lancering van het merk Happy Cash als franchise;
    2015 : Eerste winkel buiten Frankrijk voor het merk Happy Cash en Troc de L’île (België).
    Lancering van het merk Happy Cash Services, gericht op de inkoop, verkoop en reparatie van smartphones, computers en videogames.
    2019 : Fusie van de merken Happy Cash, Troc de l’île (Troc.com) en La Trocante. De Happy Cash Group is sinds 2019 uitgegroeid tot de Europese leider in tweedehands goederen.
    2020 : Geboorte van het merk Happy Troc met een eerste winkel in Blotzheim.
    2021 : Lancering van de Happy Cash Eco concept store in Angoulins.

TEMPERAMENT :

Lachend
Nieuwsgierig
Commercieel
Dynamisch
Gepassioneerd
Een goede luisteraar
Houdt van de circulaire economie, solidaire producten, duurzame goederen, kunstwerken…
Gezond

 

SKILLS :

Manager
Ondernemer
Onderhandelaar
Manager
Autonoom
Georganiseerd
Onafhankelijk

 

RELATIONAAL :

Uitstekend contact met klanten
Teamleider

 

 

2017 – 2021 : Palmarès CAPITAL

Deze franchisenetwerken zijn lid van de BFF

De leden van de Belgische Franchise Federatie verbinden zich ertoe het ethisch en authentiek handvest van de Federatie na te leven.

De leden van de Belgische Franchise Federatie verbinden zich ertoe de Europese Deontologische Erecode van franchising te respecteren

De leden van de Belgische Franchise Federatie verbinden zich ertoe een Precontractueel Informatie Document (PID) te gebruiken.

Meer weten over de BFF